08 Mart 2011

Bahçeşehir Üniversitesi Global Hukuk Eğitim Programları ..'.UGIL' Başkanı hocam Prof.Dr. Feridun Yenisey ve Hukuk Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Ayşe Nuhoğlu ve Atlanta Baro Başkanı Michael Terry....

Michael taa uzaklardan yeni gelmiş ..ve tabii ben foto dedim ..Ama gülümsüyor işte ne güzel ...

Yalnız ama mutluyum ..

Hocam Feridun Yenisey teşekkürler ...Sözünü tuttun ..Ya genç dekanımız Ayşe Nuhoğlu ..çokta güzel ....

Çok heyecanlandım bu gün ..Bilgi ve arkadaşlık köprüsü Türkiye'm ve USA arasında hukuk fakültesi öğrencileri ve genç avukatlar için gelecek vaad eden uluslar arası hukuk programları ..Başlamasında payım oldu sayın hocam Yenisey'in varlığı ile güç kazanıcak program ..Teşekkürler hocam ...
Gencecik hukuçular ..Dikkatimi çeken genç kızların çok olması ...güzel rahat ve lisan bilen gençler ..Bahçeşehir üniversitesindeki bu uluslararası programa bir çok üniversiteden katılım oldu ..
Üniversitenin konumuda ayrı bir özellik..Boğaza bakan restorantında şarap içmeden edemedim .Duygusallaştım işte .Bir çok gencin
beni tanıması ya müziğimle ya İstanbul Baro'su Dış İlşkiler Merkezi adına çalışmalarımla yada vakıflarla ..Beni çok mutlu etti...Michael Terry çok içten bir insan ..Hepimiz sevdik onu ...