10 Mart 2011

Atlanta Baro Başkanı Michael Terry İstanbul Baro'sunda ...Başkanımız Ümit Kocasakal ve Yönetim kurulundaki meslekdaşlarım ...Türkiye ve USA Hukuk ve ceza usulleri ve sistemleri sorgulandı ...İlginçti ..

Atlanta Baro Başkanı Michael Terry ....Ve İstanbul Baro'su Başkanlık Bölümü...Dış İşleri Merkezi Başkanı Metin Uraçin..

Toplantı Sonrası ....Her iki başkanın konuşması heyecanlıydı ..iyide oldu ..

Bilmem ama ben mutlu oldum ..Başladığım bir yolu ben sonuçlandırdım ..Gerisini İstanbul Baro'su devam ettirecektir sanırım ..İyi bir başlangıç hukukçu gençlerimiz için ....

.Michael Terry içtenliği ile kendisini sevdirdi ..USA jüri sistemi bizim için çok ilginç olduğu için tüm sorular o konu ile ilgili oldu. Zaman zaman eleştiri tarzındada sorular soruldu ..Ama Michael 'in cevapları genelde amerikalılarda olduğu gibi söylediklerine güvenli idi ..Ve Michael Terry İstanbul'a gelmeye beni yönlendiren ve bizlerle görüşen' Yasemin ,George Brooks ve Feridun Yenisey'e teşekkür ederim 'dedi .Benim kendi meslekdaşlarımın yapmaya cesaret !!!edemediklerini yaptı ...Bende ona teşekkür ederim ..Seviyorum amerikalıları ...insan olarak ...Yaptığım şeyin herne ise neticesini alıncaya kadar çabalarım ...Teşekkürler Atlanta Baro'su Direktörü Diane Osteen.... teşekkürler Feridun Yenisey hocam ...teşekkürler George Brooks ...