29 Kasım 2010

Bebe torunlar...Çıldıran denizim ...İstinye ..Beynimi güzel şeylerle oyalamak istiyorum .Bedenim içinde DANS bir meditasyondur benim için ..

Yeşilköy'üm deniz çıldırdı ..Ama pek severim dalgaların dansını ..
Kızıma torunlarıma giderken İstinye ...Çay saatim ...Cemre torunumla çok yaşadım bu güzelliği.....










Ya bu sabah güzellerim ..benim ..yaşlılığı geciktirici ilaçlarım ...Hiç yapabilirmiyiz sabahın yedisinde böyle olabilmeyi ... Dedimya ihtiyacım var MEDİTASYON'A ...Bedenim içinde DANS ..Müthiş bir duygu yaşıyorum .Sevdiğim hangi tür müzik olursa olsun ...Müziğin içinde oluyorum ...Adeta......




Bu ara kendi yarattığım güzelliklere ihtiyacım var :...Yorgunum ...Beynim düşünmekten yorgun ..Mücadele cephelerimi azaltmalıyım ...Yaşamım çok cephede savaş ile geçti ...