19 Kasım 2010

Bir Sevgi Düşününki!!??? No One Can Love You Like I love You ...




Hiç kimse benim seni sevdiğim gibi sevemez ..desin ..ve seni sabırla ve şefkatle sevsin....öyle sevsinki ..çocukluk ve gençlik günlerinin seni örseliyen !!???ve kıran sevgilerini unuttursun ...


Seni sevmeden önce sabırla anlamaya çalışsın.. sadece gözleriyle değil ruhuyla izlesin...Bedeninden önce kalbini görsün ....Ve sen onu kırdığında ..yada anlamadığında onun' You are broken my heart Yazemiin.'.dediği zaman hiç düşünmeden onun ne istediğini üzüntüsünü anlıyabilip' affet beni 'diyebilesin


Ve öyle bir sevgi ki çocuklarınla aranda zaman zaman köprü olup sevgisi onları ve torunlarını bile sarmalasın ...Ve gücünü senin onu sevmen için harcıyabilsin ......Sevgisini çocuk filmi kahramanlarıyla yada hayvanların sevimli özellikleriyle anlatan... ağlarken ve severken güldüren bu adamı çok seviyorum...


Ve seni bir başka insan beğendiği ve duygularında azıcık değişikliği hissettiği zaman yanında olup ...şeytan !!!???kulağına fısıldadığında ..hep' seni ne çok sevdiğimi düşün ve gerekirse beni yanına çağır ve seni hiç kimse benim gibi sevemez 'diyen .. İşte ben o mavi gözlü yüreği


gibi kendi kocaman adamı çok seviyorum ..Uzaklığı yakın eden geceleri gündüz eden gözlerimin içinin gülüşünü ve ışıltısını bana yeniden hatırlatan bu adamın ..gözlerinin maviliğinde kaybolmak istiyorum ....Hayatımızın ikinci dönemecinde....Bu sözü duymak benim en güzel mutluluğum ..... YAZEMİN ..YOU ARE MY HAPPİNESSS..

Sevginin kokusu var !!!!sevginin kimyası ...H2+O =Water....birleşince ..işte böyle birşey sevgi ....sonrası vazgeçilmezlik....