23 Kasım 2010

Yeşilköy....Ve...... DEPREM GERÇEĞİ ?????Karşısında İnsanlarımızın İnanılmaz Duyarsızlığı ve İnanılmaz Menfaat Birliği.....

Yeşilköy'ümde sabah.....
İşte seviyorum ..ama böylesine yalnızım bu Yeşilköy'ün DEPREM ..gerçeğinde .....

.....Yeşilköy'ü ve annemden kalan küçük bahçe katımı çok seviyorum ..Ve ben hakkımız olan bu yeri babamın, evlatlarına karşı yaptığı hata neticesinde kaybedicek iken bir hukuk savaşı ile elde ettim ..

Ve Kırk yıllık bu binanın benim katıma yönlü bariz bir tabanda çökme nedeniyle ....katmalikleri ile görüştüm ...Ve hertürlü görüşmeye karşı yönetici oyunu!!!! politikası ve yöneticilik gücünün ZAVALLILIĞI .........!!!?????
ve bunu insanların üzerinde kullanması ve diğer kat maliklerinin ÇÖZMEYE değil tartışmaya yönelik konuşmalarına karşı Asliye Hukuk Mahkemesinde tesbit yaptırdım ...Bizde bilindiği gibi UZLAŞMA avukatlığı yok ..olamazda ...Neyse ....Herkeze tebligat çıkardım ...Ve ilk rapor belediye nin verdiği eski raporununda görüşüyle evin hasarlı olduğunu ve yıkımmı ?güçlendirmemi ? tadilatmı ?olucağına dair bir an evvel ANALİZ raporu yapılması önerildi.. .Aaaa yönetici 'evimiz sağlam'diyor .....!!!!!!.diyerek yine duyarsız davranarak diğer katmalikleri hiç acımadan evlerine yeni kiracılar aldılar ve yönetici görevini kötüye kullanarak gerçek durumu maliklere ...maliklerde kiracılara yansıtmamakta devam etti.????Kapıcımız bir zavallı ...habire ona binanın bahçesine çiçek ektirip süslettiriyorlar ....Bina TEHLİKELİ ... gidiyor .......Ve ben güçlendirmeye yönelik analiz raporu alınması için dava açtım ....Ve yine herkeze dava dilekçesini gönderererek ..hasarlı binamızın TEHLİKESİNİ belirttim Ve davayı sadece yöneticinin kardeşi meslekdaşım takip etti ....Trajedi ...tüm gerçeği DAVA SIRASINDA GÖRMESİNE rağmen uzatmak adına hukuku!!!???* kullandı . . Fakat İTÜ heyeti 'bina HASARLIDIR hemen analiz raporu alınması' yönünde rapor verdi ve mahkemede buna dayanarak yönetici BİR ay içinde bu raporu yaptırmadığı takdirde davacı olarak benim yaptırmama dair bana yetki verdi Ve bu masraflarıda ÜSTELİK cebimden veriyorum .Bilahare karar gereği alabileceğim tabiii ..Ama icra ...olduğu taktirde insanlarımız ne yapıcak dersiniz .???.........Dosya yargıtayda ...Bu sırada kat malikleriyle tekrar iyi niyetli görüşmelerimde dava dilekçelerini dahi okumadıklarını anladım ...Ve ben bir tek insan ,kadın ,vatandaş olarak uğraşıyorum Avukatlık mesleğim olmasa ne olurdu .?????.Belediyelerle görüştüm kaçamak davrandılar ...Evin çatı katı akınca canı yanan kat maliki biraz kıpırdadı ve onunda dava nın dilekçesini ve karar layihasını dahi muhtardan almamış olduğunu öğrendim .....Aman Tanrım ..İnsanlarımız ne yapıyor .. ve çırpınan VATANDAŞ olarak ben Ha gayret Yasemin DİYORUM ...Ya diyemiyenler ya bu masrafı veremiyenler ......Çatı katı masrafını vermeme hakkına haiz olmamıza rağmen kat malikleri çatı katının yapılması masrafını verdiler ...Herkez veriyor dediler ...Amannnnnn... Tabii ben vermedim ..Çünkü bina hasarlı ..Ya güçlendirme yada inşaat .......Ve ben ilk 'analiz rapor 'masrafını verip İCRA EMRİNİ gödericeğim masrafları almak için bana ne yapıcaklar . ...dersiniz .diye tekrar tekrar soruyorum ...ülkemizdeki durumu biliyoruz değilmi?????.Cesurum ..ama çok yalnızım ........Heryerde DEPREM konuşuluyor ve ben vatandaş ......uğraşıyorum ...Hadi bakalım ....Katlarını kiraya veren üst katlar menfaat birliğinde yönetici kolaycılık peşinde ..ve gerçekten mutazarrır olan kat malikleride herkez NE YAPARSA BİZ ONU YAPARIZ diyor ..Kiracının biri geliyor biri gidiyor ....!!!??????Gariplerim ..Yönetici ve katmaliki sırtlarını sıvazlıyor ....İNANILMAZ DEĞİL......Ağlayımmı güleyimmi ben insanlarımızın sürü GÜDÜSÜNE ...Yargıtay'ın kararını bekliyorum ....VE ELBET YEŞİLKÖY GERÇEĞİ ORTAYA ÇIKACAK.....Benden kaçıyorlar ..ÇÜNKÜ GERÇEK BENDE ......İLETİŞİMSİZLİK ...ÜLKEMİZİN DRAMI....AİLELERİN DRAMI.... ..Ama ben hala ..... Yeşilköy'ümü ve bahçe katımı seviyorum ...Her zaman olduğu gibi doğruluk kazanıcaktır inanıyorum .Bazen yoruluyorum işte ....