16 Kasım 2010

Kurban Kesmeden ...Bayram Benim Bayramım ve Yusuf'un Hikayesi....

Bir ara rüzgar çıktı ....Sahile sıralandılar ..Pek sevimliydiler ..güvercin de sıraya dahil oldu ...!!!

Bu arada herkez kurbanlık ların peşinde kime yazık bilemiyorum ..????...Ama martılar... pek mutluydu ......
Demirbaş hav hav.....ımız...



Bayram sabahı çocuklarım .. sevdiğim uzakta ..Ama sevgilerinin yoğunluğunu hissediyorum ...Çabucak sahilime koştum ...Amaaan ..Martılar hücüm !! halinde ve sırasını bekliyenler ...Kargası ..güverciniyle .. ve babacan suratıyla ..hav hav..ımız..Birde ekmekleri toplamış ziyan olmasın diye onlara atan Yusuf ...Kimsesiz ama mutlu . Sabah Yeni Bosna'dan bisikletiyle , yolda çöplere bırakılmış ekmekleri toplıyarak geliyor amaaan ne güzel ..kansız kurbansız bir bayrama başladım .....Benim bayram anlayışım .Yusuf ..bana martların nasıl hücüm ettiğini ve bazılarının kapma yarışında nasıl tecrübeli olduğunu ve heyecanlarını anlatıp durdu ..ama dedim ya Yeşilköy 'de tabiatı yaşıyabiliyorum ...bir vaha??İstanbul içinde ...benim için..