06 Kasım 2010

Haliç çook güzeldi...İstanbul Barosu Genel Kurul Toplantısı..


Hırsların içinde....inadına yaşamak ..ve gün batımını yakalamak .......

Politik söylentiler çirkinlikler ..bende kendi çirkinime !!!!oy veririm ....Hala heyecan yaşıyabiliyor yaşama acaip asılıyorsan .. zaten hasmın çok ....Hiç olmaz ise düşündüğümü söyledim ve yaptım ...Ohhhhh pek bi keyfini sürüyorum ...Zaten ancak benle dürüst olucak yanıma geliyor hehAHEHAHEHAHHHH














Merhabaların çoğu ..el sıkarken gözlerin başkasını aradığı bir selamlaşmaydı ...Politik kulvar koşusu ..bana göre değildi ..Ben sadece kendi kulvarımda kendimle yarıştım ...Ve bana 'Yasemin' diye seslenenler önemli ...Biliyorumki arkadaşım onlar ...Arındı herşey benim yaşamımda kendiliğinden ...Ve ...anlama yetisi bana ulaşamıyan ve duygu fakiri birkaç insan bazen canımı bayağı sıkıyor ....ama yaratıcı oluyorum ....!!!??????
Hayat sahnemde tekrarı sevmiyorum ...!!??*





Memnunum ..Ve sevdiklerim çocuklarım ......