01 Kasım 2010

Müthiş Bir Ekip ten Dünya Avukatlığının Yani Sanal Avukatlık konusunun ABA Amerika Barolar Birliği Başkanı Stephan N.Zack Tarafından Savunulması....







Şu Amerikalılar samimi sarılmayı seviyorlar ABA Başkanı Stephan N.Zack











UIA Şimdiki ve gelecek başkanı ..Corroda De Martini ve Pascal Maurer


Çin ve Hindistan ekonomik güç için canlı savunmalar avukatlar olmalı konusunda israrlı..Ben 'avukatlığın duruşmasız olmasını ve sanal olmasını düşünmek istemiyorum' diyerek söz aldım ..Gurup Avrupa Barolar Birliği Başkanı,Alman Baroları Birliği Başkanı,Galler Baroları Birliği Başkanı John Wotson,Amerika Barolar Biliği Başkanı Stephan N .Zack...Dedim ya çok heyecanlandım..Mesleğimin evrensel halini yaşamak ..ve tartışabilmek ....Birde tanrımın yardımı...estetik uzmanım benim .....